A kommentelő doktorált közgazdaságból, történelemből, szociológiából, összehasonlító vallástudományból és úgy egyébként minden blog.hu-s íráshoz köthető tudományágból. Zsenialitását mi sem tükrözi jobban, mint hogy az összes minisztérium működését és pénzügyi hátterét átlátja hírtöredékekből, és könnyedén visszavezeti ezekből a politika összes mozgatórugóját.

Erkölcsileg feddhetetlen jellemű, a legapróbb törvénytelenséget sem követte el, ugyanakkor már csak példamutatásból is rendszeresen áthágja az értelmetlen, elavult szabályokat. Megjárta az összes magyar és külföldi börtönt, hiszen hivatalos tanulmányok nélkül is tökéletesen tisztában van azok etnikai és szociális összetételével.

Kulturális értékítéletei példaértékűek, a kereskedelmi szórakoztató termékek ismerete nélkül is képes azok tökéletes elemzésére. Tévéje nincs. A legkisebb helyesírási hibát is azonnal észreveszi és okító jelleggel figyelmezteti annak elkövetőjét hibájára.

Sajnos kénytelen napi 12-16 órát dolgozni - hétvégén is -, és bár az ő munkája nélkül a cég már régen csődbe ment volna,  be kell érnie a minimálbérnél alacsonyabb fizetéssel is, amit ráadásul zsebbe kap. Az állam az ő járulékaiból az ő fizetésénél magasabb nyugdíjat, szociális segélyt és közalkalmazotti fizetéseket osztogat 8 millió ingyenélőnek. Ebből a fizetésből sajnos nem futja új elektronikai termékekre, autóra, lakásra - sőt, még a számlák fizetésére sem -, rendes ételre, megtakarításra vagy befektetésre, gyerekrevállalásra.

Szülőként gyerek nélkül is tisztában van a helyes nevelési alapelvekkel, és sikeresen nevelt fel tökéletesen illedelmes, életrevaló, művelt generációt. Fiatalkorában, legyen az 10 vagy 100 évvel - vagy egyszerre mindkettővel - ezelőtt természetesen nem volt ennyire elfajzott a világ, akkoriban nagy  de tisztes szegénységben élt, és mégis megvolt mindene. Az őt követő genrációnak bezzeg fogalma sincs a nyomorról, amit át kellett élnie, és tisztességet sem tanultak. Jól tudja, mennyivel jobb volt még az élet felmenői idejében, hiszen ott volt!

Lakókörnyezetében csak arabok, cigányok és kínaiak élnek, így behatóan ismeri gondolkodásmódjukat. A környéket ellepték a hajléktalanok, bűnözők, drogosok. Korábban külföldön élt, és hamarosan újra elmegy, mert csak ott lehet emberi körülmények között élni, és semmi pénzért nem jönne haza a Balkánra. Nincs park, játszótér, ha mégis van, szemetes; szemetét nem tudja eldobni, mert nincsenek kukák megfelelő közelségben.

Környezettudatosan él, de nem várhatjuk el tőle a biciklizést ebben a szmogban és életveszélyes utakon; tömegközlekedni lehetetlen a BKV katasztrófális állapotú járművei miatt, a mindent átható bűzről és koldulókról nem is beszélve. Ezért ha kocsi helyett mégis kénytelen busszal közlekedni, nem hajlandó fizetni a kritikán aluli szolgáltatásért.

Na ez vagyok én.

16 komment

Címkék: modoros

A bejegyzés trackback címe:

https://perverzbabi.blog.hu/api/trackback/id/tr912453093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bambi101 2010.12.16. 14:48:23

Szia, nem mondom, sokáig tartott amíg ezt megtaláltam... merthogy az elején nem innen kommenteltél -nem titok, akkor rád kerestem- azóta meg nem kutattam tovább :(
De ideértem.
Btw, technikai jellegű kérdésem lenne a blog megjelenésével kapcsolatban. Tudnál/akarnál segíteni nekem?
Bambi101

Bambi101 2010.12.16. 17:35:37

@PerverzBabi: Hogy a szöszbe raktad ki a blogajánlót? Én is megtaláltam az oldaldobozok között, de nekem oda olyan blogot rak be, amit ő akar és nem azt, amit én akarok... Mit csinálok rosszul?

Gali Máté · http://hetimate.blogspot.com/ 2010.12.17. 10:26:54

Kedves PerverzBabi!

Egy kicsit meglepve, ám örömmel láttam, hogy az én blogon is bekerült a blogajánlóid közé. Megkérdezhetném, hogy minek okán ért engem ez a megtiszteltetés? :-)

Sajnos viszont az én blogomon a linkblog funkció hónapok óta nem működik (fogalmam sincs, hogy mi baja lett), ezért én mea culpa, de nem tudom viszont hirdetni a te blogod. :-(

Üdv.:
Máté

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2010.12.17. 11:23:55

@Bambi101: Nem a blogajánlót használom, hanem a linkblog nevű dobozt, csak ennyi a titkom. De sajnos én is csak ilyen egyszerű szövegesre tudom megcsinálni, pedig jó lenne valami profibb. De hát úgysincs időm sokat blogolni, vagy nincs rá alkalmam, amikor közléskényszerem van...

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2010.12.17. 11:29:30

@Gali Máté: Szia!

Igazából nem vagyok a rendszeres olvasód, csak egyszer odatévedtem; amikor létrehoztam ezt a blogot, az alapján készítettem az ajánlót, hogy mely blogokat piszkítottam össze kommentjeimmel a közelmúltban.
Majd valamikor frissítem, de mint láthatod, nem vagyok túl aktív saját házam táján. Természetesen nem várom el, hogy viszontajánlj :)

Bambi101 2010.12.18. 00:13:50

@PerverzBabi: Szia
megint itt vagyok. Az oldaldobozt ki tudom rakni, de nem tudom, hogy hogyan kellene beállítani a tartalmat, hogy megjelenjenek a blogok, amiket be szeretnék rakni. Bezzeg a saját posztjaimat azt ki tudom rakni. Tényleg ennyire béna vagyok?

Bambi101 2010.12.18. 23:06:07

@Bambi101: Erre most azért nem válaszolsz, mert nem tudod tapintatosan megfogalmazni, hogy igen, ilyen béna vagyok???

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2010.12.19. 06:23:25

@Bambi101: Az utobbi kommentre csak félmosollyal hümmögök :)
Neeem, nekem se volt egyszerű. Vedd fel az ajánlanivaló blogok linkjét a linkek közé, és élesítsd őket, mint egy posztot, akkor megjelennek.
Te jösz: Hogy kell headert csinálni?

Bambi101 2010.12.19. 17:16:44

@PerverzBabi: na most akkor megint megcsillantanám hozzánemértésemet. A header az a fejléc, ami a kép? Mert ha igen, akkor azt csak bizonyos sablonokban tudod kicserélni, legalábbis ahogy én kibogoztam. Ha erre gondolsz, akkor mondom tovább is :)

Bambi101 2010.12.19. 18:11:52

@PerverzBabi: Sikerült, megcsináltam. Nagyon szépen köszönöm. A türelmet is :)

Bambi101 2011.01.12. 17:20:06

És akkor bekövetkezett: eltűntél :(

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2011.01.12. 17:52:20

@Bambi101: Igen :)
Kicsit próbálom csökkenteni a netezésre szánt időmet, és ennek egyik áldozata a blog.hu.
De azért most még gyorsan átfutom, mit írtál. :)

Bambi101 2011.02.01. 16:19:20

@PerverzBabi:
És érdekel még a header csere vagy hagyjuk?

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2011.02.01. 20:13:51

@Bambi101: Hagyjuk egyelőre... Már csak az eRepublik-Facebook-Index szentháromságban mozgok, a végén még kiköttettem a netet is :)

Bambi101 2011.02.03. 00:41:32

@PerverzBabi:
Cserbenhagyó egy gázoló vagy te ;)
Remélem sokkal jobb elfoglaltságot találtál helyette! Én azért tovább süllyedek...
süti beállítások módosítása